FAQ

1.     Jak zbieracie zamówienia?

Zamówienia zbieramy do środy do godziny 9:00, a zakupy dowozimy w czwartki i piątki w godzinach 17-21.

2.     Skąd mam pewność co do świeżości produktów oferowanych w SwiezeNaTalerze.pl?

  • Produkty zamawiamy bezpośrednio u producentów i rolników na podstawie zamówień złożonych przez klientów, nie są one u nas magazynowane. Rano w dniu dostawy produkty są przywożone, po czym przygotowujemy paczki dla klientów. Przez cały ten czas zachowany jest ciąg chłodniczy. Produkty są przewożone w chłodniach. ·
  • Wyjątkiem są niektóre produkty sypkie i przetwory, które mają dłuższe terminy ważności – część z nich ze względów logistycznych posiadamy na magazynie.

3.     Dlaczego czasami brakuje produktów, które zamówiłem?

Z uwagi na to, że oferowane w naszym sklepie produkty nie są produkowane na skalę przemysłową, lecz pochodzą z małych gospodarstw,  może się zdarzyć, że jakiegoś produktu zabraknie (np. z powodu zmian pogodowych, deszczowej pogody nie ma możliwości zbioru plonów). Nasze produkty nie są też magazynowane, lecz przygotowywane na świeżo, z tego faktu może „pójść coś nie tak” np. pękła błonka w kaszance i w danej dostawie nie dojechała. Za wszelkie utrudnienia z góry przepraszamy. O ewentualnych brakach staramy się informować przed dostawami.

4.     Czy dowozicie w chłodniach?

Tak, nasi Kurierzy dowożą zakupy w specjalistycznych autach z chłodnią.

5.     Jak dobieracie dostawców i produkty?

Kryteria jakie muszą spełniać nasi dostawcy to przede wszystkim:

  • Zdrowo, naturalnie,  bez chemii i konserwantów, tradycyjnie i smacznie.
  • Wszystkie nasze produkty najpierw testujemy sami zanim wprowadzimy je do oferty.
  • Większość naszych produktów to produkty lokalne, pochodzące od małych najczęściej rodzinnych gospodarstw, dla których jakość i zdrowie są na pierwszym miejscu.
  • Naszych dostawców poznajemy osobiście, odwiedzamy ich gospodarstwa.
  • Więcej informacji o naszych dostawcach znajduję się w zakładce Nasi Dostawcy.
  • W celu urozmaicenia diety ofertę uzupełniamy o ekologiczne owoce egzotyczne i zdrowe produkty sypkie niewytwarzane w Polsce, takie jak ryż, komosa czy amarantus.

6.     Jakie są terminy ważności?

Świeże produkty mają zazwyczaj bardzo krótką datę przydatności do spożycia. Jest to spowodowane brakiem konserwantów. W zależności od produktów jest to od kilku dni do kilku tygodni. Produkty suche mają dłuższy termin ważności. Wszystkie produkty mają datę ważności podaną na opakowaniu. Daty ważności sukcesywnie uzupełniamy też na karcie produktu (wystarczy kliknąć na dany produkt i sprawdzić w opisie).

7.     Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zapłacić za zamówienie można na dwa sposoby:

  •  Zrobić przedpłatę przelewem na nasze konto.
  • Zapłacić gotówką przy odbiorze

8.     Jak mogę wybrać Płatność przy odbiorze?

Będąc w Koszyku w zakładce „Dostawa i płatności” możemy zaznaczyć „Płatność przed wysyłką” lub „Płatność przy odbiorze”. Aby wybrać „Płatność przy odbiorze” wystarczy kliknąć na furgonetkę pod napisem „Płatność przy odbiorze”  

9.  Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa przy zamówieniu powyżej 100zł jest DARMOWA. Jeśli wartość zamówienia jest mniejsza niż 100zł, wtedy koszt dostawy wynosi 10zł.

10.  Jaki jest obszar dostawy?

Oferujemy dostawę na terenie Wrocławia i aglomeracji wrocławskiej. Przed zrobieniem zakupów system poprosi o podanie kodu pocztowego, aby sprawdzić czy dowozimy w dane miejsce.   · 

Jeśli nie ma nas w Twojej okolicy, lub chciałbyś żebyśmy pojawiali się częściej, poinformuj swoich znajomych i  sąsiadów o naszym sklepie SwiezeNaTalerze. Im więcej osób będzie kupować świeżą lokalną żywność tym częściej będziemy mogli dostarczać.

11.  Co się stanie, gdy nie będzie mnie w domu w momencie dostawy przesyłki?

Istnieje możliwość ustalenia godziny dostawy między 17:00, a 21:00. Można więc dostosować sobie godzinę dostawy, tak aby ktoś był w domu. Finalizując zamówienie wystarczy w polu „Uwagi co do godziny dostawy” wpisać preferowany przedział doręczenia. Staramy się dostarczyć zakupy w podanym przez Państwa czasie. W przeciwnym razie obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem. Ewentualnie Kurier może zostawić zakupy u sąsiada po wcześniejszym ustaleniu. Dodatkowo w dniu dostawy wysyłamy smsem przewidywany przedział czasowy dostawy.

12.  Czy mogę edytować zamówienie?

Tak do środy do godziny 9:00 można edytować zamówienie. Aby to zrobić należy się zalogować, wejść na „Moje konto” => „Zamówienia i dostępne środki” => „Bieżące” => „Edytuj zamówienie” i postępować dalej zgodnie z instrukcją.

13.  Czy mogę zmienić godzinę dostawy?

Tak, można zmienić godzinę dostawy w zakresie 17:00-21:00. Można to wpisać w zamówieniu w uwagach dla Kuriera lub skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

14.  Czy mogę zmienić termin dostawy?

Tak, można zmienić termin dostawy z czwartku na piątek lub z piątku na czwartek. Można też zmienić termin dostawy na następny tydzień. Jednak wszystkie zmiany dotyczące terminu dostawy są możliwe tylko do środy do godziny 9:00. Późniejsze powiadomienie obsługi sklepu nie gwarantuje możliwości zmiany daty, dostępności wszystkich produktów lub zachowania ich świeżości.

15.  Czy wszystkie oferowane produkty są dostępne cały czas?

Nie wszystkie nasze produkty są dostępne cały czas. W ofercie posiadamy produkty sezonowe, takie jak: sezonowe warzywa, produkty świąteczne itp. Dodatkowo niektóre produkty dostępne są tylko w określony dzień tygodnia jak np. mięso surowe Stasiakiewicz (dostępne tylko w piątek). Dostępności produktów są widoczne przy każdym produkcie (kropeczka czerwona przy danym dniu tygodnia oznacza brak produktu, zielona zaś dostępność).

16.  Czy otrzymam dokładnie wagowo tyle mięsa/ryby, na ile zostało złożone zamówienie?

Jeśli chodzi o wędliny, mięso, ryby czy sery to nie jesteśmy w stanie zagwarantować dokładnie takiej wagi, którą Państwo zamówią. Wynika to z faktu, iż nasi dostawcy to niewielkie przedsiębiorstwa. Produkcja w dużym stopniu odbywa się ręcznie. Serdelek ma wagę czasami 110 a czasami 100 gram. Podana waga przy zamówieniu to waga orientacyjna. Faktyczna waga produktu zazwyczaj jest nieco mniejsza lub większa. Jednak zawsze cena jest adekwatna do wagi – jeśli na przykład dostaniecie Państwo mniejszą ilość niż zamówiona, zapłacicie odpowiednio mniej.

17.  Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli dany produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub nie zgadza się jego ilość mogą Państwo złożyć reklamację poprzez formularz na sklepie (Moje konto-reklamacje towarów) lub wysłać do nas maila z reklamacją. Konieczne jest dołączenie zdjęcia i dokładnego opisu, tak abyśmy mogli przekazać do dostawcy reklamację z uzasadnieniem. Reklamację należy złożyć w ciągu 3 dni.

18.  Co mogę zrobić, aby otrzymać rabat?

W naszym sklepie honorujemy:

  • Kartę Dużej Rodziny: https://www.swiezenatalerze.pl/Karta-Duzej-Rodziny-rabat-na-zakupy-news-pol-1479569940.html
  • oraz posiadamy Program Partnerski: https://www.swiezenatalerze.pl/Dla-partnerow-cabout-pol-40.html.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixel